пятница, 27 сентября 2013
Юниверсал мьюзик, или же DPD, не знаю уж кто точно, но говнюки..
Мой бокс был отправлен 12го числа стандартной доставкой, которая идет 3-5 дней, через службу DPD. Отслеживание на их сайт замерло 14го числа на статусе "We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot".
И письмо из юниверсала не обнадеживает:
Hi Valentina,
Thanks for your email regarding your order.
I am sorry to hear that your order hasn't arrived.
Your order was dispatched on 12/09/13 via standard delivery. As this was sent via standard delivery, there are no tracking details available.
Please allow for 3-5 days for delivery but we do have to allow for 30 days to pass before we can look into this further.
If your order hasn't reached within the above timescale, then please let me know and I will be happy to help.
Kind Regards,
Anthony O'Brien
Universal Music
Совсем охренели!
Date & Time Location Description
14 Sep 2013 01:01 Hub 3 - Birmingham
We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot
13 Sep 2013 05:18 Hub 3 - Birmingham
We have X-rayed your parcel as part of our normal security procedures
13 Sep 2013 05:16 Hub 3 - Birmingham
We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot
13 Sep 2013 05:16 Hub 3 - Birmingham
We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot
13 Sep 2013 05:15 Hub 3 - Birmingham
We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot
13 Sep 2013 01:30 Rushden
Your parcel is on its way
Может им еще написать что-нить? Меня смущает, что так много записей за 13-е число, а потом все пропало. Если б и правда не возможно было отслеживать посылку в стандартной доставке, то зачем они прислали мне ссылку на отслеживание и обновляли статус 13го числа?
напиши прям со ссылкой и этими же данными по отслеживанию, пусть шевелят жопой.